Jdeme životem spolu s vámi

Podzimní pobyt Domina

Každoročně na podzim vyráží zaměstnanci Domina se svými klienty na několikadenní společný pobyt. Přečtěte si o tom více v článku.

V pondělí 3. 10. jsme se v ranních hodinách sešli na autobusovém nádraží, abychom se vydali na dlouho očekávaný podzimní pobyt. Jízdenky jsme měli tentokrát koupeny již dopředu, takže jsme počkali na autobus a v 8.20 hodin jsme odjeli do Českého Krumlova. Vzhledem k tomu, že jsme zde měli 2 hodiny času, než nám pojede další autobus, tak jsme se vydali do centra Českého Krumlova, abychom se společně nasnídali. Po snídani a procházce městem jsme se vrátili na autobusové nádraží, abychom v 11.00 hodin nasedli do autobusu, který nás odvezl již přímo do Rožmberka nad Vltavou. V 11.40 hodin jsme vystoupili na náměstí v Rožmberku nad Vltavou a vypravili jsme se k hradu, kde jsme byli ubytováni. Čekala nás krátká, ale fyzicky náročnější cesta do cíle.

Okolo dvanácté hodiny jsme dorazili do cíle naší cesty (Rekreační zařízení Česká pošty). Čekalo nás milé přivítání. Ihned jsme dostali přidělené pokoje na spaní, abychom si mohli vybalit. Po obědě a následném odpočinku jsme šli na první procházku, při které jsme si šli projít okolo řeky Vltavy (vydali jsme se po stopách „sjíždění Vltavy na Raftech“).Večer jsme si udělali odpočinkový – povídali jsme si na pokojích, četli si knih či malovali obrázky.

V úterý jsme se probudili do deštivého rána. Nenechali jsme si ale zkazit náladu a po snídani jsme se rozdělili na dvě skupiny. První skupina hrála společenské hry na pokoji a druhá skupina si šla hrát ping-pong. Ještě před obědem jsme se vydali na prohlídku místního hradu (Hrad Rožmberk nad Vltavou). Odpoledne nám sice ještě pršelo, ale po obědě jsme se rozhodli, že se půjdeme projít, takže jsme šli prozkoumat další zákoutí Rožmberka nad Vltavou. Úterní večer jsme následně využili pro večerní procházku a následné hraní společenských her či sledování televize.

Ve středu už se opět počasí trochu uklidnilo, takže jsme se ještě celé dopoledne procházeli po okolí a dělali jsme poslední fotografie, abychom měli památku. Po obědě jsme se bohužel již museli rozloučit a vydat se na zpáteční cestu do Českých Budějovic. Z Rožmberka jsme odjížděli autobusem do Českého Krumlova, kde jsme v podstatě hned přestoupili do druhého autobusu, který nás odvezl již do Českých Budějovic. Do Českých Budějovic jsme přijeli okolo 14.40 hodin.

Celý pobyt jsme si všichni patřičně užili a moc děkujeme všem z Rekreačního zařízení, kteří se o nás po dobu pobytu starali. Měli jsme se krásně. Celá akce byla zaměřena na zážitkovou terapii (nácvik sebepéče v přírodních podmínkách, vzájemná tolerance a pomoc, práce ve skupině, aj.).